Honom saknar jag



Igår kom jag iväg sent till Johannes, var där vid 12-tiden för det var betydligt mycket mer att städa än vad jag trodde.. När jag kom dit fick han en liten present sen började vi se Twilight, men eftersom båda var trötta såg vi inte färdigt den utan gick isäng runt halv 3 tiden.
Eftersom varken buss, eller trikk skulle gå så tidigt på morgonen så var J snäll och ringde för att beställa taxi åt mig till 05.40. Så med andra ord blev det inte många timmars sömn inatt.
När jag var påväg att somna sa J "Jag kommer sakna dig Linda", då kände jag mig fulländad, och kunde somna gott även fast det kändes fruktanvärt att jag skulle åka ifrån honom.
När jag och Johannes skulle säga hej då var det lite jobbigt och när jag satt mig i taxin kom jag på att det vi nu inte skulle ses förens den 4e maj..
När jag kom fram till flygplatsen var jag trött, ledsen och saknade J så jag satt och grät på flygplatsen (ovanligt för att vara mig? njaa).
Väl på flyget satt jag och sov hela resan skönt nog men idag har jag varit på gympa med Nova (kusinen 3 år) och lunchat med min moster Anna, Nova och Lilly (10 mån), det var jätte mysigt!

Nu kom min kära familj hit, vilken lättnad, som jag saknat dom! Nu är det bara min syster jag ska träffa men det gör jag på onsdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

På onsdag ses vi! äntligen!

2009-02-02 @ 11:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0