& en grej till, till er som försäker nå mig ikväll

Juste, min mobil gick ju sönder på midsommar när jag la den i rosé. Köpte därför en likadan samsung även fast jag ville ha en iphone, men jag är lite såld på min förra så..
Men tror ni inte att jag glömmer den i malins bil ikäll så jag är för tillfället mobillös, eller jag har en mobil som folk kan ringa till men jag kan inte få tag i någon. Det suger. & sen så är det från typ 1995 också så den är ju inte direkt någon skönhet.. Men i morgon får jag tillbaka den och då jäklar ska det ringas!

& sen dom där träskorna som alla har. Vad är grejen! Jag var påväg att köpa dom för jag tyckte dom var så fina på annat folk, men jag såg klumpig, ful och storfotad ut så jag struntade i det. ALLA har dom och jag är ju inte riktigt som alla andra så, våga vägra träskor.

Ovee R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0