Grymt

Leviskväll med förhandsvisning på kläder till hösten 11. Följt av vin, mojitos, och shots. Tog vagnen hem runt 2 och sen jobb 10-19 dagen efter. Därefter hem och tvätta bort det trötta fejset för att köra en kväll till.

Tjejkväll, med bag in box och en flaska rosé. Massa skratt och flams innan vi insåg att klockan var 01. Sprang med klackarna till vagnen, in till stan, för att bli nekad på Lounge. För fulla? Nej. För unga? Si. Först försökte jag, "kan ni inte göra ett liiitet undantag? Vi är ju bara två?". Sry girls.

Sura och besvikna gick vi vidare. Ska man behöva skaffa falskleg när man (snart) är 22? Men sen slog det mig! Jag är typ som en tonåring igen! Ålderkrisen kändes som bortspolad. Jag är faktsikt närmare 20 än 25 och då fanns det inget att deppa över. Det var nästan så att vakterna skulle ha ett tack.

Vidare till Park lane. Åldergräns 30. Kul.

Valand. - Tjejer jag tror ni får roligare på parken för det är typ bara 25 pers här inne/vakten

Yaki-da, välkomna!

Hotshots hotshots hotshots.

& vi fortsatte dansandes vid dj-båset och önskade låtar som aldrig spelades och hade fantastiskt kul! Trots att man kände sig som ett köttstycke på en köttmarknad.

Men återigen, grym kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0