Lilla lillasyster


Idag har min stackars lillayster opererats i Huddinge.. Hennes ena njure är nämligen kass.. 3 timmar tog operationen och så skulle det ta 3-6 timmar på uppvaket. & mamma fick inte ens vara med när hon skulle vakna :(  Har varit orolig för den lille hela dagen så jag har inte varit med till 100% idag på jobbet..

Ikväll när jag ringde mamma så hade hon vaknat upp iaf, men hon lät helt lost. Hon är ju nerdrogad av allt morfin så det är kanske inte så konstigt. Hoppas, hoppas att hon mår bättre i morgon och att hon inte har allt för ont.

Iloveyou


Kommentarer
Postat av: M

Åh fina du!! haha, jag kmr knappt ihåg att vi pratade igår.. så du har rätt att jag va helt veck i huve liksom;)

Ikväll mår jag bättre! skönt.hoppas jag kan sova bara.. om jag ska vara ärlig är jag ännu rätt snurrig i huvudet.. hehe. Jag älskar dig!

puss/ loppo, skrället, skallepär;)

2011-04-06 @ 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0