Telefonbanken??

"Jag har gymmat nu. Ska ju träna vid halv 9 men hinner inte hem emellan för jag måste åka tidigare. Så med andra ord står det ingen mat klar idag när du kommer hem.. Syns sen älskling!"

När jag fick det här smset idag på jobbet tänkte jag att äh jag löser lite käk själv! Men sen när jag stod där på ica och skulle betala för mina ägg, mjölk m.m så stod det MEDGES EJ. Lovely. Kom då på att jag hade shoppat upp pengarna på 2-årsdagspresenter till F. Blir sur på mig själv. VARFÖR HAR JAG INGEN IPHONE NÄR JAG BEHÖVER DET SOM MEST?!?! Då hade jag bara kunnat appa hem den där appen med internetbanken och vips så har jag pengar på kortet igen. Men icke. Jag äger ingen iphone.

Säger till kassörskan att jag bara ska föra över pengar på mobilen. Mm, hur då? Kön blir längre o längre. Blir förbannad för att Fredrik inte har gjort mat, blir arg på mig själv för att jag ser honom som min kock, blir arg för att jag inte har iphone men framförallt för att jag inte kan ringa telefonbanken.

Kommer på en briljant idé att ringa pappa! Känner mig som 5 igen när man vill ha pengar till den där barbien, men han förde över utan att blinka. Bara sådär. Så jävla snäll. & dessutom  + 200.
- Pappa du behöver inte föra över extra..
- Ja men du är så duktig och det är snart påsk! Jag tackar jag tackar.

Nu ska jag lära mig telefonnr till telefonbanken och fundera över det där med iphonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0