Hey på er

Ja jag tog en taxi igår iaf. Dumt nog fungerar ej mitt bankomatkort i taxibilar så när vi väl kommer fram och ska betala så har jag inga kontanter endast mitt kort och eftersom det inte funkar blev det lite sura miner från taxikillen sida, även om jag bad om ursäkt flera flera gånger. Men inga pengar las ut på den taxituren iaf.

Well tillbaka till festen igår. Det var sjukt mycket folk, och vi hade trevligt! Men Nina blev av med hennes kamera :( Så alla bilder från igår får ni tyvärr inte se.

Eftersom jag inte kunde sova inatt så är jag rätt trött idag kan jag säga. Jag klarade inte av att sova med alla ute vid sofforna pga allt snarkande så drog jag mig ut i köket och fann lyckligt nog två kuddar och så snodde jag en filt och svepte in med mig, så där sov jag mellan sju och halv elva idag.
Annars har vi bara degat i soffan hela dagen idag och jag har kännt mig som en riktigt sunkig tjej som bara borde hem, duscha och sova. Ja så ett antal filmer har det blivit idag, och IDOL!! Det var sjukt länge sen jag såg idol men jag har iaf haft lite koll iaf, och för er som missat (vilket jag absolut inte tror) så vann Kevin! Oh herre vad han var grym! Men hon den andra tjejen sjöng nog idollåten bättre enligt mig. Men helt seriöst vad gjorde alla italienare där och sjöng Abbas låt?? 

När den tredje eller fjärde filmen sattes på kom även Frida ida över och myste med oss, men efter filmen och massa snack så begav vi oss till burger king eftersom alla var hungriga och det enda som har kommit ner i min mage idag var cola, nyttig som jag är. Not.
Efter det skulle vi gå hem till Kalle och Johan igen för att se Wallander men då drog jag mig hemåt så nu har jag äntligen lite mat i magen och så har jag sett färdigt mitt älskade gossip.

Nu ska jag ta en dusch för jag borde sova mycket snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0