Fredag

Det var en skön dag idag på praktiken, alla var snälla, och jag har fått läst mitt omdömme nu från personalen och jag blir riktigt glad när jag läser det!
Men vet ni vad jag fick reda på idag??? Chefen hade tydligen lagt schema på mig! Så jag var självklart tvungen att gå ner och prata med henne, och vet ni? Jag gjorde det oväntade och sa JA till jobbet, det roliga är nu att jag skall skicka ett mail till Rikspolisstyrelsens belastningsregister och be om ett brev ifall om jag är med i brottsregistret eller inte, så att de vet om de kan anställa mig utan att vara rädda (typ?). Ja jag har ju odlat knark, rånat en bank och varit/är prostituerad, Nooot, vad tror de liksom? Aja, alla måste tydligen göra det eftersom de tydligen hade anställt en pedofil en gång och en med fotboja. Hm ja det kan jag då intyga att jag inte har.
Ja så i sommar blir det jobb på Attendo Care, nu måste jag bara ringa min chef på hamnterminalen och säga som det är.
PS, OB i midsommar, är 89 inte illa, då är det typ 200 i timmen, sweeeeeeeeeeeeeeeeet säger jag. DS

Det är fredag fredag fredag och jag har inget planerat..

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ånej, nu kommer dom snart få reda på lindas mörka förflutna. Hahah. Nej, men det låter som du gjort ett bra val :)
Jag hatar dej inte (ang. mitt förra blogginlägg) egentligen, jag hatar snarare samhället för att dom inte tycker att jag duger som arbetskraft. :P äsch, de ordnar sej alltid.
Ha de bra!

2008-04-19 @ 17:05:43
URL: http://isabelle89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0