Andra advent

God morgon eller nåt. Jag har sovit bort hela dagen för er som undrar, vaknade vid två och kunde verkligen inte förstå hur jag kunde sova så länge. Nu sitter jag här med mina tjejer på var sin sida om mig och lyssnar på julmusik, det kallar jag mysigt. Jösses vad jag kommer sakna söndagarna med mina tjejer.
Tillbaka tilll igår, vi åkte till majourstuen för att träffa upp Adrian och Martin men de va på billabong om jag inte minns fel med några kompisar (som är kunder på ica). Ja så vi gick dit och satt oss med dom och beställde in cider, och pratade men när det är så många norrmän som pratar samtidigt hänger inte jag med, jag avskyr att känna mig helt lost när de pratar och allra helt när de pratar med en och man säger, " va?" ett antal ggr.
Efter cider så begav vi oss hem till någons lägenhet där det bjöds på vin, och vi hade en trevlig kväll helt enkelt! Men vår planerade utgång blev det ingenting med.
När klockan blev halv fyra bestämde vi oss för att ta en taxi hem till oss, och det behövdes för trötta var vi.

Idag ska vi gå och fika på karl johan eller akerbrygge, det ska bli mysigt. Jag är nämligen i starkt behov av en kaffe latte.

Mina tjejer är så himla bra! Jag är så glad som har dom, dom är verkligen bäst,
jag överdriver inte!

(tyvärr blev  det inga bilder igår eftersom det inte var något batteri på kamern, så det får bli en bild från en annan kväll)



Om två veckor idag så vaknar jag upp hemma i
mitt källunge, det ska bli så himla mysigt!
Jag ser verkligen fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0