Torsdag

Idag blev det stan för min del. Tänk er nu in att det är sommar på Gotland och ni befinner er på kallis så var det att gå på Karl Johan idag om man bortser från, fylla, värme, och big party. Så ja vart kommer allt folk ifrån? Ja just det ja, vi bor i en storstad och det är snart jul..
På stan har jag hunnit halka, köpa tre klänningar, ett par jeans, två tröjor, ett linne och en mössa. Sen självklart lite mat från jobbet om ni nu undrar. Nu när jag har kommit hem njuter jag, det är tyst, inte miljoner människor och jag kan äntligen sitta ner.
Kvällen kommer bli lugn, för i morgon väntas det jobb. Nej nu ska det ses film mina kära, ha en trevlig kväll!

(Nu när jag inte ens bor på gotland och lämnade mitt sk Gossipliv hemma så borde jag inte vara det minsta intressant för folket på ön men jag hade tydligen fel. För nu kommer det upp en blogg där det står om mig och några andra. Om vi säger såhär, det spelar ingen roll om vi känner dom, för nu hatar vi dom. Något liv verkar de inte ha iaf. Alla anonyma bloggar som skriver om andra - dra någonstans).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0