Måndag?

Jag har noll koll på vilken dag det är nu, men jag antar att det är måndag. Idag har jag varit ledig och jag har verkligen inte gjort någonting, jag som egentligen kunde ha städat och packat det som skall med in när vi flyttar till stan men icke! jag skjutar upp allt som vanligt.
Igår var jag ute i björkhaga en sväng vid familyn Klintsten, det var lika mysigt som alltid! När jag och Linnea var inne i vår stuga för att sägsa hej och så till deras kompisar som bor där just nu så såg vi en räv när vi skulle gå in tilll Linneas &deras stuga igen. Den var hur nära som helst! Så när vi mata den åt den tom ur handen på en =O Helt galet. Vid midnatt begav jag mig hemåt för att sova och det var myyycket skönt.

Idag begav sig familjen Klintsten hem till storvreta igen, och jag saknar dem redan! jag hatar att vi bor så långt ifrån varandra.. Men förhoppningsvis kommer de ner hit snart igen, och jag skall se till så att jag får ledigt så att jag kan flyga upp dig snarast!!
Nu har Malin åkt till Åminne för att äta middag med hennes tjejkompisar & Andreas är på tärning så jag är själv hemma med pappa&mamma. Snart väntas det middag men jag vill att mina syskon kommer hem då att det blir lite livat.

/L

Kommentarer
Postat av: Nea

jag saknar dig linda!

ENORM JÄVLA KÄRLEK <3

2008-06-23 @ 20:23:22
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0