Heeej alla

Det har varit grymt dålig uppdatering på den senaste tiden men jag har helt enkelt inte haft tid eller lust, men nu har jag fått klagomål så jag skall skriva lite mer nu, iaf försöka.

SÖNDAG 1 juni
Balen var helt underbar även om jag satt och inte mådde så super bra i ca en timme men efter en ipren var det mycket bättre.
Dagen började med att jag var hos frissan sjukligt tidigt och satt där i ca 2 h. Därefter åkte jag och mamma ner til botaniska där hemlins foto skule ta en del bilder men det visade sig att det blev en jäääädra massa bilde rpå olika platser, men som tur var var inte jag den enda som skulle ta kort.
Därefter åkte vi till säve där hela parkringen var ful av fina bilar, hästar och alla möjliga olika fordon. Vi fick inte åka i 1a kortegen som vi hoppats på, nej vi fick sitta i värmen ytterligare en timme och självklart blev vi törstiga och det enda vi hade att dricka var en flaska rosé jag&jonte så gissa om den tog slut..
När vi äntligen fick åka tog det en loång stunbd innan vi kom ner eftersom man skulle köra så sakta men det var bra för annars hade jag haft noll lockar kvar när vi kom ner till almedalen.
Maten på Wisby strand var sådär, laxen smakade fisk och kyklingen var sådär, (förlåt att jag klagar) men det bästa var ändå alla som var där, jag älskar 89orna!
Kvällen bjöd på dans, prat, toalettbesök och en hel del dricka. När kvällen gick mot sitt slut hade jag stora skavsår av de högklackade skorna (tack gud är de borta nu) så jag tänkte "om jag tar av skorna och dansar barfota funkar det nog galant". Men nej det var glas över golvet, klackar som stämplade mig så det var bara att hämta skorna igen, hellre skavsår än glas.
När kvällen var slut åkte jag hem för att sova, sova, sova.



Måndag 2 juni
Klassen kom med busswen halv 9 för att klä vagnen, det var en tuff dag med mycket slit.

Tisdag 3 juni
Klä vagnen

Onsdag 4 juni

Var i  skolan och hämtade betygen, lyssnade på lärarna och gav present till vår kära lärare EVA!
Klassen kom hem till mig och fortsatte klä vagnen, tidningen kom och tog kort + intervjuer.


Torsdag 5 juni
STUDENTEN!!

Gick upp tidigt för att åka in in till Wisby strand och lyssna på tal i aulan. Däefter brunch, men jag mådde dåligt, hade typ feber men som tur var hade Eva ipren.
Sprang ut vid ca 13.30 och därefter omfamnades jag av min underbara släkt, familj & vänner!
Fick en hel del blommor, halsband, den dagen som jag egentligen skulle få på studentmottagningen.
Åkte runt på vår guldiga fina vagn med kladden och njöt av vår dag, VÅRAN dag som äntligen kommit!
Vi dansade, sjöng, sprang, åt, och skrattade! Linnea, Johan & viktor kom äntligen äntligen ner till ön med flyget så de mötte up mig vid gråbo för att hälsa på mig. Det var underbart att träffa dem igen! Jag har saknat Linnea som en tooook!! När klockan blev ca 23.00 åkte vår vagn in mot ösercentrum för att släppa av oss och då gick vi ner mot hp5 men jag gick inte in nej, för jag skulle hoppa över staket, förstöra klänninegn och riva söneder benenpå rosbuskar. När jag väl skall in på hp5 upptäcker jag att mitt körkort är borta, KUL! Så jag fick inte komma in, men jag leta och leta men fann det inte. Så jag tog ett snack med vakten (eller snack o snack grät rättare sagt) och sa att jag hde allt! Studentmösa, klänning och 3a kort så jag borde få komma in, & ja jag fick komma in=)
Så jag betala 150 för att komma in men tycker det är tråkigt och går ut igen efter en kvart o ringer hem så att Viktor o Johan kom och hämta mig & Louise.


 

Fredag 6 juni
Klädde av vagnen& sa hejdå till klassen... =(
Studentmottagning
Släkt & vänner kom hit och firade mig! Jag fick smycken, pengar blommor, bärbar dator, klocka, presentkort, mixer, glas, tavla, mm, det var underbart! Jag gillade alla presenter!
På kvällen åkte jag Nea, viktor, o johan in itll hp5 men det var DÖTT överallt, så vi satt och prata vid bolaget ist, det var mysigt det med =)

Lördag 7 juni
var på studentmottagning hos Fina, åkte därefter hem för att byta om och åka för att äta middag vid joda med viktor, linnea, malin o johan. Det var jätte mysigt! Hade därefter en jätte trevlig kväll, tog taxi hem på natten och såg ngt på tv.

Söndag 8 juni
Sa hejdå till nea, johano  viktor som ksulle med flyget. åkte därefter in till stan.

Måndag 9 juni
var på tofta med Julia, emelie, olivia, joel, jacob.
på kvällen var det träning och det var så himla skönt att komma igång igen även om träningsvärken inte är lika skön..


Tisdag 10 juni
var på stan, och därefter på lillebrors skolavslutning.

Onsdag 11 juni
Joibb jobb, fika med em&ni, o nu skall jag duscha sen in till stan o se fotboll på gutavallen!

CIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0