Vår

Igår blev det fika med nina och henric på siesta. Inte för att jag hade några pengar (pga att min plånbok var borta) men jag hade iaf pengar till en smörgås som jag handlade.
När jag och nina satt och pratade så råka jag hälla ut heela mitt glas vatten så jag gick omkring alldeles blöt på stan. KUL, kallt var det också..

Idag var det ritkigt surt att gå upp tidigt och komma igång med skolan. Jag var helt död i morse så när väckarklockan ringde så jag stängde av den och försov mig såklart. Malion väckte mig och jag fick duscha snabbt, sminka mig, och äta en snabbisfrukost för att sedan köra till skolan.
Men idag har jag egentligen inte gjort något klokt i skolan, bara fixat en massa med APU`n (arbetsplatsutbildning) så det var hur mkt papper som helst och jag tror att jag fick med allt i pärmen..
Idag när jag, Ella och Lovan åkte till Dalhem var det huur mycket vår som helst i luften, solen sken för fullt :)


Solen skiner, och våren är verkligen påväg nu, det märker man iaf i vår trädgård.
image37   image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0