L

Usch nu har jag blivit dålig på bloggfronten och jag har funderat på att ta bort bloggen. Men den lär nog bli kvar ett tag till...

Idag har jag varit så jäklarns duktig och hjälpt pappa att hacka ogräs eftersom det var operation dagsverket idag på min lediga dag! Så nu får banren i bolivia lite pengar ifrån mig, även om jag skulle vilja behålla dem själv..
Har även varit i stan och pratat med en smyckesaffär om de kunde förkorta mitt guldarmband som jag fick av mormor och morfar och (fick även ett guldhalsband också) men de gick inte bara för att när man gjort armbandet har man satt dit alla diamanter efteråt så man lär förstöra det om man skulle knipsa eller löda av några länkar =( Åh så nu får jag ha ett för stort armband på balen..
Efter stadstrippen med Malion&Annie åkte jag och hämta Nina för vi skulle på Puls, vilket var sådär, jag tycker nog aerobicen är roligare. Så nu har jag hållt igång i 3 dagar i rad! Det känns bra att jag äntligen tar tag och gör något nu när det är uppehåll från innebandyn.. Jag jag menar vem tycker att det är skoj att gå ut och springa när man kan göra något helt annat istället? Nej tack, aerobicen är bra mycket bättre.
Efter Puls åkte jag och hämta Malin&Annie så åkte vi till maxi och handla mat, till mitt läger som jag skall med klassen i morgon. Det blev lite naturgodis, physalis, apelsinjuice, och (onyttiga) cola såklart.
Efter det åkte vi hem och laga mat det blev kroketter, quornbiffar och currysås.

Nu måste jag packa allt jag skall ha med mig på lägret i morgon!
Efter lägret på fredagen tar jag och Malin flyget till sthlm och då skall vi shoppa =D

see you

Kommentarer
Postat av: nea

naj naj naj! inte ta bort bloggen! :@ icke! :P så ni ska komma över hit till fastlandet utan att informera mig! :(

puusss

2008-05-15 @ 16:24:32
URL: http://neoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0