Underbara tisdag!

Hej folks!
Idag har allt varit så himla förträffligt bra! Ja för det förstas var skoldagen slapp slapp slapp vilket var mycket skönt, sen åkte jag ner till stan, shoppade lite underkläder och sportkläder för jag skulle med Nina på aerobic ikväll!
Oj vad kul det var! I morgon tänker jag nog gå på Puls också, om jag nu har tillgång till någon bil och om Nina kan så vill säga. Ja sen har jag hämtat mitt schema och skrivit på arbetskontrakt idag! det känns hur bra som helst! Det enda som suger är att jag jobbar dagen efter midsommar och inte vilka konstiga tider som helst utan 7.30-13.00 OCH SEN IGEN 16.00-21.00. MMmmm underbara midsommar kan jag nog fet glömma men vad gör det egentligen när man tjänar 2000 i bara OB tilllägg så ojoj cashflow till mig den helgen!

Ja sen när jag tränat klart åkte jag och Malin till Maxi för att hadla lite gott det blev quorn, kroketter och pepparsås.
Ja sen var jag tvungen att se när huvudrollen i 27 dresses fick sin älskling igen, så att jag kunde gråta en skvätt, ja tack jag vet töntvarning på mig men hey jag bryr mig inte.

OJ nu har desperate housewives börjat!
CIACIAO!
image272

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0