Nu tänker jag gnälla


Sen jag flyttade till Norge får jag knappt något sms, hemma i sverige fick jag åtminstonde som minst 5 sms per dag, här får jag vara glad om det kommer ett i veckan.  Hemma i Sverige på Gotland ringde min mobil åtminstonde 2 ggr per dag, här ringer den (precis som smsen) minst en gång i veckan, om man har tur. Ja visst så tror folk att det kanske är dyrt osv, men ah vad tråkigt det är.
Förra veckan ringde jag till mamma minst 5 ggr, varav 3 var på en och samma dag, bara för att jag kände för det. Så snälla rara familj och vänner om ni har tid och lust så ring mig, ör jag är pratsugen /Desperat tjej typ..

Jag vill hem nu, nu nu nu nu nu! vi har rätt mycket hemlängtan nu, men vi trivs ju självklart här, men som sagt, borta bra men hemma bäst.
För er som undrar ska vi säga upp oss i morgon så att vi verkligen kan åka hem den 20e dec, och nej jag ska inte flytta hit efter nyår igen. Jag ska njuta av Gotland en månad tänkte jag, njuta och ta det lugnt, inget jobb bara vila, träffa vänner, familjen och släkten.


Jonte är för söt, han bjöd med mig på hans julbord den 5 december då hans firma bjuder dom och deras respektive. Så han var söt och frågade om inte jag kunde komma hem och gå dit med honom :)
Tyvärr har jag inte kommit hem då bara..

Ps, Vill tack Jonathan och Louise för våra presenter! :) Ds.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0