TK. & vi älskar livet

Deli de luca (café typ) ska öppna ett nytt ställe på Oslocity med 15 nya ansällda och de vill att jag, Em och Nina ska dit på arbetsintervju, hur kul är inte det? Frågan är bara hur mkt jobb vi har på ica för det vore ju skoj med ett extra jobb, men jobbigt samtidigt, men man får tänka på pengarna.

I morgon ska jag & Em prata med chefen angående våra tider på ica, det känns lite läskigt med tanke på att han pratar så fort på norska så jag hinner inte med för fem öre och jag tror inte Em gör det heller, men det får gå som det går.. Efter jobbet i morgon väntas personalmöte, vad som ska tas upp där har jag ingen aning om, och jag lär ju inte ha något att säga till om heller så ja jag ska väl sitta snällt och lyssna.

Just det ja, chattade med min förra lärare Ullas son Olle förut, han sa att han kunde "ta o visa oss utelivet" så på lördag skulle vi höras av angående det. Jag gillar personer som är så spontana, och jag menar hur kul är det inte att träffa nya människor och som faktist kan en hel del om Oslo? Sånt uppskattas mycket. 

Nej nu väntas gossip, mina vänner och i morgon väntas jobba mellan 15.00-21.00.

Ge mig värme och sol tack, det vore skönt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0