-

I förrgår hade Malin förfest i vår lägenhet, och det var inte bara hennes tjejkompisar utan iprincip halva IBK´s 92 killar var också där, + folk som varken jag eller Malin viste vem det var. Ja så vi var sammanlagt 24 pers hemma hos oss. Och i all fylla satt jag och studerade deras fyllesånger. Vår käre granne klagade vilket jag förstår mycket väl men JAG gick och bad om ursäkt för min SYSTERS förfest, så det är väl rätt lugnt nu.

Igår var det först en depp-kväll men den blev senare mot kvällen mycket lyckad.
Det började med att jag var seg som vanligt och inte kände för att varken sminka mig, byta om eller dricka överhuvudtaget. Under tiden jag funderade på vad jag egentligen ville göra på kvällen så kom Ella, Emelie, Nina, Louise, Julia, Victor, Joel, Tingan mfl. Ja så tillslut när jag kommit underfund med att jag skulle gå ut bytte jag om och fixa mig. Men det tråkiga var att det bara att Ella, och Louise inte skulle med, för Ella skulle jobba och Lousie skulle till landet. Det blev en trevlig kväll trots allt även om Malin körde ut oss ur lägenheten vid 23.00 pga att hon skulle med båten i morse så då åkte vi hem till Frida för att sedan bege oss ner till hp,
Väl på hp var det mycket folk roligt nog, och jag träffade många trevliga tjejer jag inte träffat på länge vilkt var mer än uppskattat!


Något som ömmer idag är mina fötter, varför plåga sina fötter med dessa klackar???
& man ska framförallt INTE gå i klackskor dagen efter en utgång!

Nu har jag packat ihop alla mina grejer jag ska ha med till Oslo och flyttat ur ALLA mina grejer ur lägenheten.. Jag vill inte flytta ut ur lägenheten för det betyder att jag måste bo på landet när jag kommer hem från Oslo, visst inget ont om landet men det är så svårt att ta sig överallt då.
Nu ska jag gå och umgås med min familj i några timmar innan jag ska bege mig in till staden igen. Sen så kommer mormor och morfar hit och så ska jag säga hejdå till min gammelfarmor, resten sa jag hejdå till på min födelsedag.


/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0