Lördag

Idag för en vecka sedan vaknade jag upp i göteborg intill min Fredrik, men dock inte idag..

Dagens planer är,  
- Ska ut och springa
- Njuta av vädret
- Ringa Em
- Förmodligen köra in en bil till stan och förhoppningsvis få skjuts hem till Källunge
- Middag hos Em&Ella eftersom de har deras 20 årsfest ikväll, MYS!
- Efter ett antal timmar hos mina fina vänner blir det hp5.

Fredrik hade egentligen tänkt åka med hans kompis till sthlm idag så att han kunde ta båten över till mig så att vi kunde gå tillsammans till Ella och Ems fest ikväll men hans kompis bil var full tråkigt nog..
Den 20e maj kommer han iaf hit och jag kan inte vänta så länge så vi har bestämmt att jag ska försöka komma till gbg den 6e maj och stanna ett tag. Det allra, allra bästa är ändå att han har fått jobb här så ca den 20e juni flyttar han hit med mig ! Men först ska vi hitta en lägenhet och det är inte det lättaste..

-> Brandy - Long distance 


Nej nu ska jag ut och springa!

Kommentarer
Postat av: Linda - systern (Ninas)

Jag som trodde du skulle jobba i Oslo i sommar Linda, så jag kunde komma å handla av dig på Aker Brygge ju!? Men jag anar att kärleken är en bidragande orsak till de ändrade planerna ;-)

Hoppas allt är fint!

Kramar

2009-04-26 @ 23:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0