Jag älskar dig

De orden som är starkast i världen (enligt mig) är "Jag älskar dig" och det är tre ord jag inte missbrukar. Det är nästan så att jag kan säga att jag aldrig säger det..

Jag och Fredrik har varit tillsammans i över tre månader och ingen av oss har sagt det. Så igår sa min moster när vi var ute "Ska du inte säga hej älskling till Fredrik?" när vi såg han på gute, jag sa då nej för att vi säger inte det till varandra.

När vi var på väg hem inatt så sa jag till F vad Anna sagt, och då stannar han mig mitt i vägen tittar mig i ögonen och säger,

"Jag älskar dig Linda, jag gör verkligen det. Jag hade tänkt säga det på ett bättre sätt, jag hade planerat att ha gjort middag tills du kom hem från jobbet en dag men eftersom vi alltid jobbar om varandra så känner jag att du ska veta det, för jag vill inte vänta längre. jag fattar inte varför jag sagt det tidigare bara...
Jag älskar dig Linda! Älskar du mig?"


Jag blev helt skakig i hela kroppen (ni kanske tycker att jag är löjlig men med tanke på hur starka de orden är för mig så kändes det nästan overkligt).. Men jag sa till min fina fina sambo,
 
"Jag älskar dig med Fredrik, så himla mycket".

Vårt förhållande som är hur bra som helst kändes som om det blev ännu bättre. Jag vet inte men den känslan när han sa det var underbar. Att känna att man har hittat den rätte (även om man fick resa över halva jordklotet för att hitta honom) är en härlig känsla! Jag kan inte se mig i ett liv utan honom, det är bara så att det är han&jag.

Sen skulle vi gå ifatt de andra då sa min baby, - Kom nu min älskling så går vi :)

Jag älskar dig Fredrik



Kommentarer
Postat av: jimmy

:)

2009-07-22 @ 03:53:16
Postat av: Nea

Jag är så jävla glad för din skull Linda!!!!!!

2009-07-22 @ 13:14:28
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: Elinor

Man blev ju inte annat än glad när man läste det här :D

2009-07-24 @ 09:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0