Utgång? Tvek..

Mina tjejer är på fest, och sen ska de ut. Vad gör jag?!? Ja jag är minsann en riktig banger och sitter hemma istället. Men jag ska inte klaga, jag har haft det rätt trevligt iaf.
Det är sista dagen på sthlms-veckan så det lär vara bra med folk ute och även om det kostar 500 att gå in på gute lär det vara packat. Jag har iaf en hel lägenhet för mig själv och jag ska göra det bästa av kvällen och faktiskt gå och sova så att jag är utvilad för jobb i morgon.


Den här kvällen var vi på la fontana och hade otroligt trevligt! (Förlåt Olivia för att jag lägger upp den och att du blundar men det är den enda jag har på oss 4a sen den kvällen)

Puss på er mina fina tjejer, OCH Ella & Lousie, ha så skoj ikväll!


Kommentarer
Postat av: emelie

puss på DEJ söta lilla unge, hoppas du vara riktigt utvilad på jobbet idag :)

2009-07-19 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0