Hemska magvark..

Har fortfarande sinnessjukt ont i magen sa jag har fatt bli halvt undersokt och fatt annu mner tabletter som INTE fungerar.. Kul att det har ar sista kvallen pa koh tao med tjejerna plus Jossan, Mia och Jimmy sa sitter jag och har ont, eller ont det gor fruktansvart ont.
Det gor ont precis mellan revbenen alltsa typ i magsacken, som om nagon hugger mig med en kniv eller nagot annat hemskt foremal. Jag ser inte fram emot att resa hela dagen i morgon om vi sager sa.

Nu ska det packas och sovas.

Hor av mig nar jag kommer till BKK om jag overlever morgondagen sa vill saga..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni far det bra i Vietnam, halsa tjejerna :)

Jag och Jimmy stannar pa Koh Tao i nagra dagar till :P

Skot om er!

2009-03-15 @ 11:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0