ALDRIG EUROSHOPPER!!

Jag är på riktigt dåligt humör så istället för att låtsas att jag är en svin-glad-tjej idag så vet ni nu med detsamma att jag är på krigsstigen.. MEN, för att göra er alla glada kan jag berätta att jag hade en mycket trevlig kväll ute i Källunge igår med familjen, plus Fredrik, Marcus och lilla kusin Nova. Novisen ville dock inte lägga sig klockan 20.00 som hon borde utan höll igång ett tag men till slut efter att hon inte ville sova hos Andreas längre så fick jag med henne in till min säng där det lästes en saga innan min söta somnade.

Har även haft en jätte härlig dag idag, umgicks lite med dom hemma innan jag, malin och fredik åkte in till stan för jag skulle möta Ella och Nina på MR B´s parkering klockan 14.00 och därefter blev det simning/bad för vår del på solberga, och självklart tjejsnack. Efter bad och bastu åkte vi hem till Mr B (eller ella) för att äta varma mackor och dit kom även Emelie, så det har varit en riktig mysdag :)

Ja så vad har egentligen gjort mig på så dåligt humör? Det kan ha varit när jag och Fredrik tjaffsade om vad vi skulle ha för tvål på ica wisborg.. Jag AVSKYR allt med euroshopper, och andra billighetsvaror som enligt mig bara är skit MEN Fredrik tyckte att det var bättre om vi köpte en euroshopper tvål som kostar 8 kr istället för en dove som kostade 25 kr.

Men jag sa...
"OM DU SKA LEVA MED MIG SÅ SKA VI ALDRIG OCH DÅ MENAR JAG ADLRIG ANVÄNDA EUROSHOPPER!". Det var ingen större grej, utan jag fick som jag ville och var glad.

Så egentligen vet jag fortfarande inte varför jag blev sur.. Jag blir oftast sur när jag kommer till den här (enligt mig) skitlägenheten. Så jag har dammsugit som en dåre, slått i massa saker, råkat dra ur internet sladden, och ALLT har verkligen varit emot mig.. Men nu är allt, dammat, dammsugat, och skurat.

Fredrik håller sig på avstånd, han kanske är rädd för mig när jag agerar som en torped-ilsken-arg-skrikande-tjej..

Nu ska jag laga tacos, och sen vara oerhört kärleksfull mot min älskling som står ut med mig..


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, jag håller med dig Linda.

Vem fan köper Euroshopper-varor?!

Det finns ju en anledning till att de är så billiga. Kvalité.

2009-11-06 @ 10:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0