Göteborg

I morgon åker min älskade hem till sitt göteborg, blåvitt möter aik på söndag så det lär vara bra drag i gbg! Det hade varit skoj att se, men nu är det jobb som gäller för min del.

Fredrik körde ner pappa till hp5 till afterworken där ikväll så han passade då på att hämta mig när jag slöt jobbet. Sen blev det shopping på coop och nu har vi ätit en god middag :) Det fick bli tacos, det är alltid lika gott! Så nu är jag proppmätt och har precis lämnat F i innerstan för han skulle hjälpa Martin att flytta in en tv och lite sånt i Martins lägenhet.

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska ringa så att jag kan köra hem honom sen skuller jag egentligen ut men jag tror faktiskt (så som jag känner nu) att jag åker och hämtar Fredrik och sen njuta av hans sällskap här hemma med tanke på att han åker i morgon..

AH, jag vill inte att han ska åka.. Jag vägrar sova själv här i lägenheten så jag ska sova i källunge de här dagarna är det tänkt. Som tur är så kommer han kommer hem på tisdag natt igen.

Ge mig tisdag nu tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0