åh vilken mysig fredagskväll

Har lagt undan lite kläder, skor på stan idag ifall någon skulle vilja köpa lite presenter till mig. Sen har jag kommit på att mobilen jag önskar mig ska vara svart (om jag får en) och inte vit eller rosa. 
Äh skitårsdag.. Bra 6 dagar kvar nu och jag har inte ändrat mig ett dugg, för jag ser fortfarande inte fram emot min födelsedag, är det en släng av någon sorts ålderkris jag har? 

Nu är jag iaf världens lataste för jag har verkligen inte ork till att laga mat! Och ingen lust har jag heller! Tycker allt som har med matlagning åt mig själv är fruktansvärt tråkigt, vilket inte är bra! Så jag lyxade till fredagen med lätt turkisk yoghurt med lite musli, bra L riktigt bra middag..

Ja ikväll ska jag hm.. fortsätta se idol sen hoppas på att det är någon bra film på tv. Bästa fredagskvällen på länge och jag är inte ett duuuuugg ironisk.

Vilket glatt inlägg det här blev :P Missförstå mig inte, jag älskar livet :)

Ps, en lugn fredag har ingen dött av. Jag ska njuta av den och så blir det läggdags tidigt.


Kommentarer
Postat av: nina

Yes baby! Det är nog bäst att du ändrar inställning till i morgon o börjar tagga. Imorgon är det vi som är bäst på fest!

2009-09-18 @ 21:42:25
URL: http://emelienina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0