Lååångt. Nästan långtråkig läsning

Klockan närmar sig tio och det är dags för ännu ett jobbpass. Jag har haft fullt upp sen midsommar och inte haft en minut över till dator, vänner, laga mat eller städa.
Vår midsommar var jätte trevlig även fast jag la mobilen i rosé så den blev helt förstörd. Midsommardagen tillbringade jag med familjen på en road trip. Djupvik, Fröjel, Klintehamn och Björkhaga hann vi med och vi åt lite mat på Björkhagas resturang intill vår stuga.
familejn åkte hem efter att vi hälsat på våra släktingar från uppsala, men jag stannde kvar för att så småningom gå ut med Linnea & Tampe.

På söndagen vaknade jag av att Pierre ringde och sa att vi skulle ha möte i tofta, så 5 min senare hämtade dom upp mig. Bakis och trött var jag men mötet gick snabbt, och sen spenderade jag dagen i en solstol vid poolen.
På måndagen var det kick off med hp5 på tofta beach club. God mat, mycket dricka, och lite häng på stranden och sen blev det wallers.
På tisdagen kom Fredriks släkt hit så vi hämtade dom på flyget sen åkte jag, älsklingen och Malin ut till tofta för att sola och bada. På kvällen blev vi bjudna på mat vid munken av F´s föräldrar.

På onsdagen spenderade vi hela dagen på fårö bland raukar, resturanger och kubb med F´s släkt. Efter fårö åkte jag och Fredrik till Ar för att åka till blå lagunen, har nämligen aldrig varit där. Men inget bad blev det, vi är badkrukor.
På kvällen var det Gutes invigning, så det blev en lång kväll/natt från 20.00-02.00.

Torsdagen var det p-möte på mq 09.00-10.00 sen började jag jobba 12-18 och på natten jobbade jag på hp mellan 21.30-03.00.

Fredag - levande död. Jobbade på mq mellan 12-18.15 hem och laga mat, somna, sen ner till hp5 för att jobba 22-03.30.

IDAG - Sov till 13 även fast jag ville sova längre men kände att jag behövde lite färg.. Solade en timme, sen hämta pappa mig och så åkte vi hem till landet.
Tvättade, åt torra rökta flundror och rökta räkor. Slite fiskbod borde skämmas. Men rödbetor, och våra färsk potatisar var grymt.

Nu ska jag åka med mamma till stan, byta om och sen cykla ner till HP och jobba inatt igen. VI SES DÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0