Smögen

När vi kom till Smögen så gick vi ner till bryggan och gick en sväng. Stannade och tog en kaffe i solen sen tillbaka till hotellet för att gå till Spat. Bubbelpool, sitta ute i solstol med ett glas rosé i handen var inte helt fel.
Till middag åt vi grymma 2-rätters och gott vin till det, därefter delade vi på en flaska rött på rummet och såg en film.

Idag har vi ätit god frukostbuffé, gått en sväng, badat i bubbelbadet, och så satt vi i var sin solstol och bara njöt av livet.

Jag känner mig som en helt ny männsika. Det har varit helt underbart, vi behövde verkligen en mysig helg tillsammans.





Sjukt snygg pojkvän har jag!

















Tack baby! Jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: Hedvig

åhh vad mysigt ni verkar ha haft det! Härligt väder också! :)



Och, vilken sjukt snygg flickvän HAN har!



Puss&kram <3

2011-04-19 @ 10:11:55
URL: http://ladebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0