Fyra

Veronica spelar ikväll. Jag vill jag vill jag vill se! Missade ju henne på liseberg, men fick se henne på wisby strand med mina snyggingar. Dock missade jag hennes 2? 3? 4? sista låtar för att jag va tvungen att gå på toa. Så jag satt kvar till sist i salongen o grät för att jag missat det sista. Då kanske ni förstår hur gärna jag vill vara på ön och gutekällaren ikväll?

Aja, acceptera & gå vidare.

Väntar just nu på mannen som kommer hem med sushi. Vad hände med matlagningen? Har inte lagat mat något i sommar typ. Skulle göra tacos igår men hade typ glömt vad man har till, då är det illa.

Alla ni som ska till Veronica ikväll - dansa & sjung för mig med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0