Lyx

Stockholm stockholm stockholm. Underbara dagar i storstaden. Gått vilse på bromma blocks, varit på intervju som gick lysande eftersom jag blev erbjuden tjänsten men jag ska bestämma mig i mitten av denna vecka. Varit på intervju på scorett, intervju i MQ Kista där jag blev rejält grillad av chefen i över en timme. Får se hur det går med den stf tjänsten.

Att vakna av småkusinerna kan vara bland de bästa sättet o vakna på. Ätit goda middagar. Myst med min Olivia. Somnat med lillkusinen i famnen. Varit på grönan med Oliv, August och Adam. Vi åkte det mesta men fattar inte varför jag utsatte mig för twister och fritt fall när hela jag skakade sönder. Middag med gänget, hem till nacka o byta om. Hem till A&A för förfest, hamnade sen på lobby som va.. sådär. Men sällskapet vägde upp det hela.

Juste ja. Min mobil försvann någon gång under lördagnatten eller morgonen så jag är helt mobillös. Väntar på nytt simkort sen går jag med i iphone-ligan. Det va på tiden.

Har jobbat 9-18 på huvudkontoret idag. Fixat med kläder som ska till outleten. De hade räknat på att det skulle ta 2 dagar men jag löste allt idag, så det känns skönt. Hann även med att tjuvkika på vårens kläder.

Lägenhet ser ut att var löst i stockholm nu också. Nu känns nästan allt perfekt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0