Sveriges mästerkock?

Aaah Fredrik jobbar vilket betydde att jag skulle laga mat. Har alltid noll fantasi när det kommer till det..

Men Marie Mary på jobbet tipsade om blomkål (ska försöka utesluta kolhydrater så som pasta, pasta, potatis ett tag), som man kokar med salt, sen mixar ihop det till mos och lägger i 3 matskedar grädde men jag tog mjölk ist och så river man i lite permesan, men jag tog typ halva osten haha. Sen skulle man ha lax till men jag orkade inte ta upp och tina så jag hoppade över det.

Ja så nu sitter jag här proppmätt efter halva blomkålen och har sparat resten till matlåda i morgon.

Vilken gourmetkock jag är, galet.

Kommentarer
Postat av: Nea

Uteslut de inte helt gumman. Byt ut mot bättre alternativ såsom quinoa m.m. & ät inte så mkt av de. Man måste ha kolhydrater också. Men BRA kolhydrater. PUSS <3

2011-02-03 @ 21:21:15
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0