1 år, 2 år, 3 år?













För ett år sedan var jag med familjen i Thailand.  Hittade min favoritö efter Gotland, Poda Island. Önskar att det var i år vi skulle dit.



För 2 år sen bodde jag på stockholmsgate i Oslo. Åkte tillbaka dit direkt efter nyår helt själv utan någon av mina tjejer från ön och bodde med Frida från Skåne. Hon åkte sen till sydafrika, så jag bodde då själv i vår mysiga 2a. Åkte sen hem till Gotland i början av feb och åkte sen till Thailand med mina underbara, fina tjejer.





För 3 år sen åkte vi på långsemester. Först nyår i Hong kong, därefter upptäcksresa i Thailand, Huahin, Bangkok, o många, många fina öar som tex koh chang & koh maak.

Jag älskar Thailand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0