3a fest

Igår var det ju den omtalade 3a festen på Gotland. Den sista till och med.
Jag kom in sent typ halv 10 (fråga mig inte vad jag gjorde innan för det har jag ingen aning om). Så när jag kom in till Emelie och Nina hade Nina en del från hennes klass där och sen var det även Louise, Fina, och Olivia =) Så när jag kom dit började jag sminka mig eftersom jag inte gjort det. Jag var klar sist och vi fick då skjuts till Jonathan i Emelies klass som vi var hos ett tag, där var vi ett tag och sen helt plötsligt kommer Joel in! Han har varit i Tärnaby på praktik jätte länge och har sagt att han skulle komma hem om typ 2 veckor så vi blev glada av att se honom.
Fram mot halv 12 fick vi skjuts ner till hamnplan och det var det jätte många fina 3or som var vit klädda eftersom det var Whitedress som gällde.

Här kommer några bilder från gårkvällen/natten =)
från början till slut =)

De här tjejerna är B-Ä-S-T !!!

 

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Ha en skön kväll nu, och unna dig nått riktigt kul, en extra godis, nya kläder, elle varför inte en bio..? Because your worth it!

2008-04-11 @ 16:59:25
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: emelie

åh vilka härliga bilder !! lindis du följer väl med oss o morgon?? pusss

2008-04-11 @ 20:17:43
Postat av: Becca

Skönt skönt :) men var är de härliga bilderna ifrån då? :)

2008-04-12 @ 11:54:02
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Mode och skönhet

härliga bilder! :)
*
*
Var med och tävla om en hårinpackning (värde 178:-) från de nya märket disp i min blogg! :)

2008-04-12 @ 12:10:13
URL: http://beautycase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0