frekväll/natt

Ja igår kväll åkte jag då in till stan för att försöka få med mig min syster hem. Men det var inte så lycktat om jag säger så.. Det var en en del folk i innerstan på den där festen och jag kände inte många. O Malin ville ju inte åka hem så jag försökte få tag i Nina för att kolla om det var mkt folk på hamnplan eller inte. När jag väl fick tag i Nina så var det tydligen en del på hp så jag åkte ner dit och gick in. Det var trevligt och helt okej med folk!
Några killar hade beställt en jädrans massa champagne och ville att jag och Nina skulle vara med dem med deras drickande, Nina fick och jag sa nej tack eftersom jag körde. Killen verkade inte förstå varför men då sa jag att det var för att jag skulle köra hem min lillasyster, då trodde han att Nina var min syster, haha! Aja, sen ville han bjuda på cola, sprite, och alla möjlig alkoholfri drick men jag ville ju liksom inte ha och tyckte att det var onödigt att han skulle bjuda på dricka. Och Nina tyckte inte ens om champagnen, haha!
När jag senare på kvällen tittade på min mobil hade jag en del missade samtal, bland annat från Malin. Jag ringde henne och då var hon den enda tjejen kvar på festen typ. Jag fick då bråttom och sprang typ ut från hp5 för att köra och hämta min syster. Men jag tänkte att jag skulle köra en jätte bra väg dit igenom innerstan men självklart hade de stängt av den gatan, kul! Men till slut kom jag fram.
När Malin sätter sig i bilen skrattar hon, (konstant). Vi kör därefter till max för att äta lite, men när vi kommer in där pratar Malin högt, spiller och säger att jag skall känna på en grej inne på max för det var ju så hiiiiimla roligt. Hm ja, min syster är rätt konsig ibland, men hon är rätt rolig. När vi fått in maten börjar Malin leta efter hennes mugg som hon skulle ha cola i, grejen var bara den att den var under min mugg och så tappar hon den under bordet. Medans hon letar fram muggen går jag och hämtar servetter osv, men när jag kmr tillbaka har malin råkat hälla cola över armen (som tur var inte så mkt). pepparpeppar. När vi skulle sätta oss ville jag gå och tvätta händerna och då börjar Malin fundera på vart jag tog vägen och böjer sig bak men håller då på att ramla och kastar sig över bordet. Ja nu hade hon ketchup överallt.
När jag sedan kommer tillbaka är hon full av ketchup på händerna men jag hämtar mera servetter. Men när vi sitter och äter böjer hon sig över bordet för att säga en "jätte rolig grej" till mig och drar ner hela hennes mugg med cola rakt ner i hennes knä, BRA JOBBAT!
Ja det var då Malin i ett nötskal. Vi satt på max i nästan 2 timmar, Malin tjata hela tiden om att vi skulle hem eftersom hon var blöt men det torkade efter ett tag och jag behövde 2 koppar kaffe.

 

Idag väckte pappa oss vid 12 och jag vart helt slut. Jag skulle lätt kunna sova bort hela dagen.. När vi kom ner för att äta frukost låg det ett "fint" brev till oss från mamma där det stod
"God morgon tjejer! Idag skall ni tvätta, vika tvätt, städa badrumet uppe OCH nere samt dammsuga farstun"
Ja det var den här roliga dagen..

Ikväll skall jag fira Markus =)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, ibland måste man få ha lite kul!;P

2008-04-19 @ 15:15:57
URL: http://Malinohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0