Kramp&arg

Jag är så arg ! Jag orkar inte sitta och skriva inbjudningskort till min student! Jag har kramp i handen och hade bra mycket hellre viljat beställa kort ist som är färdigskrivna! Men nej jag tyckte det var mer personligt och sötare om man själv skrev, smart tänkt Linda!
Jag kan sätta in en annons i tidningarna på Gotland istället och skicka mail till alla släktingar i sthlm och uppsala. Där det skall stå "Linda tar studenten den 5 juni ca kl 13.00 på Visby strand. Kom till oss den 6/6 för att äta och fira mig". På slutet skall det stå "TA MED MYCKET PRESENTER" skämt o sido =)
Jag vet att det inte är mycket text att skriva, men jag orkar inte sitta och skriva sakta&fint. Jag har skrivit 10 och jag har kramp, mamma får skriva resten det blir bättre då.

Jag har alldeles för kort temprament för sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0