Måndag

image249Idag vaknade jag redan klockan nio även fast jag hade sovmorgon. Fast det gjorde absolut ingenting med tanke på det vackra, härliga och helt underbara vädret! Jag vill bara göra allt, duscha, hoppa på studsmattan, åka til stan, fika med tjejerna ute i solen och bara njuta av det här underbara vårvädret! Men jag och papa åkte till stan för han har köpt en ny traktor, inte illa! Jag har aldrig kört en traktor någonsin men den här gången skall jag nog försöka att göra det, ja varför inte. När jag lämnat av pappa vid bilcity åkte jag ner på stan en sväng för att kolla kläder för jag är så grymt trött på allt i min garderob nu när våren kommer. Jag köpte 3 nya bikinisar, en ny parfym, och två mega söta linnen på Åhlens!
  Efter det kom jag något försenad till skolan, men det gjrode inte så mycket. Vi skulle göra risrätter och jag& Nina gjorde fyllda grönsaker med ngt konstigt i som inte var min favorit direkt men avokadosallad och olivbröd var mycket gott! När vi slutat åkte jag och Nina ner en stund på stan och det var mysigt =) Jag gick även in hos min frisör för att kolla om de fått hem mitt löshår som jag skall ha i min frisyr på balen men min frisör jobbade inte idag så jag bad då om att får några kataloger så att jag kan kika hur jag skall ha mitt hår på balen. Men det är INTE det lättaste kan jag säga nejnejej.. Jag skulle vilja testa alla frisyrer jag tycker är fina för att sedan bestämma mig, Jag vil inte ha det för stramt uppsatt bara lite uppsatt och sen lockar! Som tur är skall jag få åka dit och testa en frisyr inann balen så att vi vet på ett ungefär hur den skall se ut =)

I morgon skall vi tillbaka till skolan på riktigt! Det känns, hm både skoj och riktigt tråkigt..

GOD NATT PEOPLE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0