Måndag

Ja nu har jag ju haft dålig uppdatering men jag har tänkt berätta lite om i fredags!
Jag åkte in till Olivia som bor i ett sjukt underbart hus i innerstan men nu skall hon flytta till "landet" norrgatt och till Tofta, hur skoj är inte det? =) Iaf så vi fixade iordning oss och sedan gick vi vidare hem till Alex och Marcel där det var lite folk bland annat Olivians pojkvän Eric och och så Markus. Efter det begav vi oss til hamplan och det var mycket roligt! Vi var där hela kvällen och jag var lite elak som inte gick med Olivia hem med en gång.. =( Jag och Emelie lämnade hamnplan sista av alla typ ;)
Jag sov hos olivia den natten och det var mysigt även om hon var huur kall som helst!
På morgonen eller snarare vid middagen så vaknade vi och åt frukost sedan begav jag mig hemåt för Olivian skulle jobba stackarn.. På kvällen var jag hemma och tog det lugnt vilket var otroligt skönt! På söndagen jpbbade jag och berättade för min chef att jag bestämmt mig för det andra jobbet.
Idag har jag och Moa gjort tårta på kallköket den blev jätte fin!
Sen gick jag på stan med Malion, Annie och Louise de hanlda presenter åt Ellinore och Louise&Annie hanlda presenter åt Malan vilket jag också måste göra! Det får göras i morgon helt enkelt..

Här är lite bilder ifrån i fredags, och ja vi är sexiga det behövs inte sägas.. =P


Kommentarer
Postat av: carro

Härliga bilder
Ha en bra kväll =)
Kram

2008-04-28 @ 21:27:17
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: emelie

sötungar då

2008-05-02 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0