Smile baby

Igår firade jag Markus lite smått. Det blev middag på Isola Bella vilket var mycket gott! Under middagen sa Markus "Vart ligger Högklint någonstans?" Jag säger då att det ligger vid kneippbyn men ångrar mig snabbt och säger att det ligger mot lummelunda hållet. För jag hade tänkt att vi skulle ha picknick på högklint utan att han visste det, och då vore det ju inge skoj om han visste att det var dit vi var på väg sen.. Menmen, efter middagen så satt vi oss i bilen för att åka men han fick inte se ngt, så när vi satt i bilen frågade han om stället vi skulle till var fint, jag sa då nej och han blev jätte besviken för han ville fota. Men när vi kom fram till högklint blev han glad och vi satt oss i lä för att inte frysa med en filt över oss. Sen drack vi varm obóy och jag hade med mig bullar, kakor och chokladbollar men det blev bara en bulle och varmchoklad för vi var så mätta sedan middagen. Sedan fotade vi en del och när vi nästan frös ihjäl så begav vi oss hem till Markus för att se film. Egentligen skulle vi på bio också men det går bara dåliga filmer nu så jag bestämmde att vi skall ta det någon annan gång. Efter filmen var klockan rätt mycket och jag var tvungen att sova eftersom jag skulle jobba idag, och jag somnade hur fort som helst!
Idag var det grymt jobbigt att gå upp bara för att jag var jätte trött och för att Markus kunde sova vidare. Till slut pallrade jag mig upp efter att ha tryckt på snooze ett antal ggr, för att ta en varm dusch och vakna till lite. Efter det klädde jag på mig och tog en snabbfrukost innan jag sprang ner till Markus och sa hejdå och sa att han var tvungen att gå upp för hans hund Ronja ville gå ut i solen.

Det var den mysigaste lördagen på länge och jag hoppas att han gillade den lika mycket som jag





På jobbet var chefen sjuk så vi bestämmde oss för att ha stängt men bara för det fick jag det inte det så lugnt, nej för hon hade gjort ett papper med uppgifter som jag skulle göra under dagen men det gick rätt fort, så jag fick sluta ca 40 min tidigare än vanligt iaf.
Efter jobbet åkte jag hem till EM&NI för att prata lite och sedan åkte vi och såg på fotboll. Det är alltid lika trevligt att träffa dem, all kärlek till dem!
Nej nu skall jag gå och lägga mig i min säng för att sova innan jag skall upp till skolan i morgon..

see you /LLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0