TISDAAG

image265Det här var min sista skoldag den här veckan, sweet! Känns mer än megaunderbartskönt! För dagen idag var riktigt seg iaf hela förmiddagen.. Aja, nu på eftermiddagen har jag och Lousie tagit tag i skolarbetet och fixat hela projektrapporten och det känns jätte bra!
  Efter det åkte jag ner på stan och köpte skor till balen och ett sött linne. O när jag skulle till bilen träffade jag Emelie.W så vi stod och prata ett bra tag men eftersom jag skulle till MQ vid halv 6 så var jag tvungen att kila, men som sagt vi ksulle kunna stå och prata i timmar! =)
Var jupå MQ och testa kläderna inför modevisningen, det är inte ritkigt min stil tror jag men det är coolt! För 1a bytet har jag en rosa studentklänning tror jag sen 2a bytet skall jag ha jätte höga shorts och en söt tunika till. Det blir nog bra =) Men vi skall vara i stan klockan kvart i 9 på lördag liksom.. Bara för att vi skall bli sminkade och sen skall nyans fixa håret på oss så det kommer ta sin lilla tid, men sen klockan 12 tror jag att vi skall gå.
Nu till det betydligt tråkiga, tragiska, hemska. Jag har INGENTING att ha på mig i morgon på valborg! Jag får utbrott om jag inte hittar något snyggt i morgon! För jag har gått hela eftermiddagen idag och letat kläder men icke.. Sen har jag inte varit och pratat med banken heller! Det får stå på min "to do-lista" .

Nu skall jag fixa lite mat.

ciao girls!
... &boys(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0