Torsdag

I morse när jag vaknade var jag mycket mycket trött.. Var uppe alldeles för sent med mobilen, men ändå när jag vakna kändes det som en bra dag även om det var disigt ute! vet inte ritkigt varöfr men det kändes som en sån där svinbra dag! Men nej vad fel man kan ha (lite iaf).. Det började bra på praktiken och min lärare från skolan var och hälsade på för att prata med personalen på pjäsen för att höra hur jag sköter mig, hon fick mkt bra respons så det var jätte skoj =) jag älskar personalen, och ja alla!
Efter praktiken åkte jag segbussen hem till landet för att möta min glada far och mina lite buttra syskon. Louise kom hit och vi gjorde färdigt vår projektrapport det känns verkligen skit bra!
Pappa och jag gjorde färsbiffar med fetaost och soltorkade tomater i (som jag även älskar) och med bollpommes till typ. Mamma ringde då från jobbet och fick reda på att vi gjorde god mat då blev hon lite sur på pappa och sa - "varför gör du aldrig god mat till mig?" Pappas svar blev "Det är Linda som har gjort, jag har bara stekt det". Han nämnde dock inte att brandvarnaren gick igång och att de flesta blev lite svarta, men hey vem klagar? Inte jag iaf, för min pappa är snäll.
Så här långt är min dag bra, men nu till det tråkiga..
Det är min sista praktik dag i morgon, sen skall man tillbaka till skolan. Jag vill inteinte det! Jag vet att det här är sista månaderna innan studenten osv men jag vill inte, jag vill inte ta studenten heller för jag vill liksom inte lämna skolan. Vad kallas det här? Ångest? Panik? Jag vet inte. Ah, sen kan jag inte bestämma mig angående sommarens jobb heller. Så jag har Panikångestbeslut av jobben också! Men det är tur att jag prata med min chef på hamnterminalen om det igår. Nu måste jag bara prata med Attendos chef igen..
Sen ngn gång i framtiden (snart) har jag förhoppningsvis bestämmt mig. Om inte någon bestämmer åt mig som jag skulle kunna önska

Nu skall jag gå och fixa mina chokladmuffins.
Later girls

image221

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0