torsdag

image252Jag orkar verkligen inte gå i skolan, alltså egentligen är det inte så jobbigt. Men grejen är den att när jag kommer hem, jag är helt slut! Som idag tex, jag somnade vid 16.30 och sov till 20.00 då mamma väckte mig framför teven och sa att jag inte kunde sova längre eftersom jag isf inte skulle kunna somna ikväll. Tur var det, för jag måste göra färdigt mitt APU arbete ikväll, och självvärderingen på projektarbetet MÅSTE bli klart..
I morgon blir det kanske utgång, om jag orkar så vill säga, sen på lördag skall jag ta det så lugnt det bara går och på söndag skall jag jobba.

jag avskyr att alla i vår kalss skall ha så många olika viljor angående studenten! jag orkar snart inte bry mig om vad vi ha på vagnen, vart vi skall äta osv. Nej hu, jag blir så trött på våra klassråd.

God natt people

/LLL

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh, tack :) Men din var ju faktiskt snyggare!=)

2008-04-24 @ 23:53:18
URL: http://modeamanda1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0