FREDAG

Jag älskar fredagar och helger över huvudtaget.
Min dag har varit toppen! Även om det har varit en lång dag med jobb så känns det bra och jag slutar nu om 3 timmar, då ska jag umgås med tjejerna sen är jag (äntligen) leeedig i morgon! Så då ska jag på stan med Malion och shoppa lite för på kvällen blir det utgång förmodligen även om det tar emot lite eftersom jag jobbar 7.30-20.00 på söndagen.
Men eftersom Nina&Emelie flyttar ut blir det självklart förfest med dem i morgonkväll.
Nej nu ska jag återgå till arbetet för ja jag bloggar återigen på arbetstid.

PS. Ni som killar som vill ha hjälp med storlekar på MQ fråga för guds skull inte mig, jag förstår mig inte på dem storlekarna än. Men förhoppningsvis är det bara en tidsfråga, jag återkommer när jag lärt mig.
& ja jag kan inte le, nicka säga hej och vika kläder samtidigt utan att göra en konstig grimars/ tappa klädesplagget/sätta i halsen/ eller helt enkelt glömma att säga hej, det kommer med tiden (förhoppningsvis). O ni som inte vill hälsa när jag gör det, ja det är upp till er. DS

Livet leker INTE!


/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0