Lilly

Igår var jag på dop, min minsta kusin döptes och det blev namnen Lilly Heda Maria. Hon grät inte ngt under hela dopet vilket jag gjorde för hennes pappa hade skrivit en så himla fin sång till henne.  Nova, Lillys storasyster sprang fram och tillbaka men för det mesta kom hon och satt sig i mitt knä. efter dopet så åkte vi hem till mina kusiners farmor och farfar i gnisvärd  för att äta smörgåstårta med släkt, vänner och Linnea&tampe var också med =)
Efter dopet begav vi oss hemåt och trötta och sjuka som jag och malin var så såg vi film och åt onyttigheter tillsammans med besök.

Nu har jag snott bilder (IGEN) av Linnea =)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur känner du dom?

2008-08-11 @ 19:55:06
Postat av: Linda

Anna är min moster och Nova&Lilly är mina kusiner

2008-08-13 @ 13:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0