Uppsala

Ja nu är jag här i Uppsala och jag stormtrivs!! (SOM VANLIGT) 
Egentligen hade jag tänkt åka hem nästa vecka någon gån men min käre lillebror fyller 13 på tisdag så jag måste vara hemma på morgonen och sjunga lite falskt för honom. Så på söndag klockan 17 är det nu bestämt att jag skall flyga hem från bromma.

I måndagskväll när vi åkte hem från källunge til visby så köpte vi pizza på kvällen sen hade vi lite "sång+orkester" hemma (fråga mig inte mer för det var helt enkelt en sjukt rolig kväll. Klockan 1 på natten kommer jag på att jag glömt packa till uppsala resan, hur borta är jag egentligen? Ja så då packa jag i ca en timme så gissa om vi var rejält slitna på morgonen när vi skulle till båten som vi var försenade till? Aja, när vi väl kom fram till nynäs åkte vi hem till Johan i Stockholm för att hämta lite papper som han skulle ha med sig på arbertsintervjun han skulle på i onsdags. Efter det begav vi oss till Uppsala och hem till Klintstens hus i storvreta. På kvällen lagade vi mat så det blev, jag , Nea, Tampe, Viktor, Nattis, Sia och Thea som åt, sen hyrde jag Nea och Tampe saw IV som var sjukt äcklig.

I går så var vi på stan ett tag och så åt vi på någon resturang, sen på kvällen drack vi vin opch såg på hummerfiske(?) haha, inte särskillt skoj att se men vi hade roligt iaf.
Idag har vi varit barnvakt åt Thea och så har vi gått på stan heeela långa dagen vilket var mysigt sen luncha vi någonstans och etfer det åkte vi hem till Sia för att lämna Thean. När vi gjort det åkte vi och åt på en resturang för att vi inte orkade köpa hem och laga mat sen kom Viktor också dit och gjorde oss sällskap.  Nu sitter vi och ser på hotchick vilket är väldigt roande.  Nej nu skall jag gå och vara lite social!



Ciao people!
/Linda

Kommentarer
Postat av: neopeoo

jag älskar att du är här! <3

2008-08-15 @ 00:08:49
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0