Sen förra måndagen!

Hela förra veckan bestod av, utgång, sjukhet, jobb, strand, och mycket mycket sol. Viktor och hans kompisar från uppsala kom till ön och bodde i en lägenhet på gråbo i en vecka och oj vad mycket skoj vi hade!

Måndag
Jobbade, åt middag med mamma och pappa. Åkte därefter med dem hem till källunge och sov där.

Tisdag
Vaknade i källunge men åkte tidigt till fårö och var där hela dagen. När jag okm in till stan duschade jag innan jag begav mig till gråbo för att träffa Viktor & co. Vi förfesta lite innan vi tog taxi till gutekällaren. Väl på gutekällaren var jag bara i ca en halvtimme innan det höände lite grejer som gjorde att jag inte var kvar där längre. Tog taxi klockan 4 till statoil, varför undrar ni och jo det var för att viktor var där. Gick därefter hem och slockna direkt.

Onsdag
Vakna tidigt pga att Malin väckte mig. Jag åkte sen med Viktor, Alex, Wallén, Janson till tofta och där tillbringade vi hela dagen vilket var mycket skönt. På kvällen blev det förfest och utgång igen till gute. Runt två snåret begav vi oss uppåt mot östercentrum men jag fick några samtal så jag gick, och viktor och dem skulle vänta på mig. När jag kom tillbaka till öster igen så var de borta och jag var helt själv. Ringde miljoner ggr, (iaf 8) till viktor och tillslut svara han och då var de vid gutavallen(?). Jag gick då dit sedan åkte gick alla hem till sitt och sov.

Torsdag
Vaknade och var mycket trött och sjuk, eller iaf mycket förkyld. Vi åkte till tofta igen och där var Viktors&co´s kompisar + Emelie & Julia. Det blev mycket bad och skratt och även lite brutna tår.
På kvällen skulle killarna ut igen och jag följde med för Petter skulle spela på hp5.

Fredag
Vaknade och var rejält sliten. Men vi åkte senare till maxi och handla mat och därefter åkte vi till kalkbrotten i hejdeby och badade, men där var det jätte konsitga getingar. Så Viktor och Alex blev stuckna sedan åkte vi in till stan för att träffa Nea&Tampe som precis kommit iland.
När vi träffat dem gick vi längs hamnen och såg sådanna där speedbåtar (tror det heter så iaf) som går jätte snabbt så vi bestämmde oss för att betala de där 300 kronorna och åka. Det är något jag absolut inte ångrar även om det var grymt läskigt!
På kvällen kom även Nina och Hilda till Viktors & co´s lägenhet och förfesta innan vi tog taxi ner till hamnen. När vi kom fram till hamnen med taxi så kör Kneippbynbussen in i oss! Gissa om man blev rädd då. Aja iaf så begav vi oss till gute sen men där gick vi snabbt igen pga en del anledningar som inte kommer nämnas här :P Så vi gick till hamnen och åt ist. När vi ville hem ringde vi taxi och då var det helt perfekt nog min morfar så det blev gratis tackolov =)

Lördag
Vaknade av att Tampes mob ringde så då åt vi frukost innan vår slappardag började med film. Men vi hann även med ett besök vid ica maxi där vi eller Tampe o nea rättare sagt handla en massa gott till kvällen. När vi kom hem så kom min moster Anna och mina kusiner Lilly och Nova på besök, de bjöd med Nea& Tampe på dopet som är på fredag vilket skall bli jätte mysigt.
På kvällen åkte vi till joda där Viktor & co hade ätit och satt och drack. sedan gick runt på stan och åkte sen till Gråbo men stannade bara en stund innan vi fick skjuts hem. Killarna skulle ta båten halv fyra på natten så dom skulle vara vakna hela natten men jag nea o tampe fick skjuts hem och somna med en gång.

Söndag
Jobbade och var rejält sliten efter den gångna veckan. på kvällen åkte vi till kalkbrottet men det var lite kyligt så det blev inget bad för mig och Nean :P Efter det åkte vi till shell för att hyra film som vi såg på kvällen. Till det drack vi irish coffe, vin och åt kex & ost, ostbågar och chips det var grymt gott.

I måndags och i tisdags jobbade jag men igår efter jobbet tränade jag innan jag åkte med Nea & Tampe till stugan i björkhaga. Där spela vi kort vilket var skoj även fast jag var sämst och åt kex& ost och drack vin vilket var mysigt.

Idag sov vi länge innan Nea o tampe skjutsade in mig till stan för jag och Malin hade tvättid idag. Halv 5 tog jag och Malin bussen hem till vårt kära källunge för att säga hej till våra sommargäster och äta god middag.

I morgon skall jag ta tag i det där med bredbandet, jag har varit s-ä-m-s-t på att fixa det. Men i morgon då jäklar! Sen skall jag skicka iväg min mobil också som är sämst.

Nej nu skall jag kila för nu väntar efterrätten!

Hej folks



Kommentarer
Postat av: Nean

underbara underbara

underbara linda!!!!!!

du anar inte hur jävla

underbar du är!!!!!

<3 <3 <3 <3 <3

2008-08-06 @ 21:00:54
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du och Johan tillsammans? :)

2008-11-15 @ 18:39:46
Postat av: LLL

Haha nej! Linnea är tillsammans med honom :)

2008-11-15 @ 19:11:18
URL: http://lindaohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha okej :D , vem är du tillsammans me?

2008-11-16 @ 19:03:02
Postat av: LLL

Haha, jag är singel.

2008-11-16 @ 19:38:19
URL: http://lindaohlsson.blogg.se/
Postat av: L

Till Matilda, NEJ det har vi inte!

2008-11-28 @ 19:48:34
URL: http://lindaohlsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Okej :) , är ni bara bra vänner ? ;)

2008-11-29 @ 19:33:21
Postat av: L

Inte nu längre om vi nu tänker på samma person

2008-11-29 @ 20:50:55
URL: http://lindaohlsson.blogg.se/
Postat av: L

Haha, frågan är vem du är som över huvudtaget kan säga något sånt om något du inte vet? Det är inget mellan oss, och det kommer aldrig och bli. Vad vill du komma fram till?

2008-12-01 @ 20:22:51
URL: http://lindaohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men förlåt . jag undrade bara . Jag vill inte komma fram till något . undrade bara, för jag trodde ni gillade varann förut .

2008-12-04 @ 17:46:19
Postat av: L

Okej, nej som kompis, men inget mer? Vad hade du fått för dig? :S

2008-12-04 @ 19:53:12
URL: http://lindaohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

OKEJ! många sa de i somras. Och jag bara undra.

2008-12-05 @ 13:25:53
Postat av: L

Okej, det lät konstigt. För så var det verkligen inte!

2008-12-05 @ 20:15:15
URL: http://lindaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0