En timme till

Innan jobbet går jag alltid upp en timme innan jag börjar för då har jag en halvtimme på att äta, byta om och fixa mig. Så med andra ord skulle jag ha gått upp halv tio idag, men jag har varit duktig och ändrat mina vanor, jag gick i säng före mina vänner och jag går nu upp en timme innan jag går till jobbet för att ta en dusch så att jag ska bli pigg.
Men det stämmde absolut inte, här sitter jag lika trött som om jag hade gått upp cid halv sju och äter min fullkornsgröt och en apelsin till. Ja sen är jag sen också, klockan är nu tio ser jag och jag ska ännu fixa håret, klä på mig helt, diska och gå till jobbet, springa med andra ord.. Även om jag nu går upp en timme tidigare så är jag alltid sen, jag kan lika gärna fortsätta med att ha en halvtimme på mig.

Nej det är fredag och jag har en härlig dag att se fram emot så jag är glad ändå, bara så ni vet.

/L

Kommentarer
Postat av: Maaa

jaaa, det märks att det går i släkten iaf. jag kommer alltid för sent!

2008-12-05 @ 11:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0