Gotland

Dålig uppdatering i know men jag har inte haft tid, är fullbokad hela dagarna nu när jag är hemma och glad är jag för det.

- Jag är på ön och mår underbart!
 - Julen var underbar
-  Allt är underbart eller iaf så att jag mår bra.
-  Har en mobil men det går inte att nå mig
-  Tack för alla julsms folk har skickat (har fått höra att jag varit oartig och inte skickat tillbaka) men som jag inte läst eftersom min mob är ja konstig. Men tusen tack som sagt!

På tisdag far vi tjejer ut till min stuga i björkhaga för att dricka vin, äta ost och kex men först kanske lite mat. Mysigt ska vi har iaf.

Snart är det nyår och jag har inget planerat, men det gör inget , allt ordnar sig som sagt!

Det kommer en låååg uppdatering när jag är back in Oslo, promise.


Kommentarer
Postat av: neooo peeooo

hej vännen! fått kläderna jag skickat med mor din ner till ön? visst va de dina kläder? :P haha.. hittade dom när jag städade! saknat dom? ^^



ta hand om dig! saknar dig! ring mig när du kan. får ju inte tag på dig :( PUSS! <3

2008-12-29 @ 17:36:16
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0