Haha, jag har helt seriöst aldrig läst ett mer desperat mail

Ett mail på facebok som nästan fick mig att dö av skratt

Henke Pass säger

hej,,,
du vá en trevlig "vän"...som hör av dej ideligen....
så jag rensar bort alla som aldrig hör av sig spontat,,,
du förstår nog varför jag tar bort dej från den sk "vän" listan nu antar jag.....
ha de bra iaf,,,o sköt om dej..
bye

Linda Ohlsson svarar

haha det var ju du som blev "vän" med mig så fine. Det är väl upp till var och en om man vill lära känna någon eller inte?

Henke Pass svarar

gissa om jag blev superglad nu.,.....
klart jag vill lära känna dej sötis....
men jag hoppades ju att du oxå ville höra av dej spontant,,så inte jag skulle känna mej efterhängsen ju..iom att det va jag som tog kontakt me dej när jag såg hur fin du va...
ohhh...nu önskar jag du va här......
för jag måste säga att du är en otroligt vacker o sexig tjej på bild.. som gör ens hjärta helt vild ...då vore jag garanterat kär.....

om jag tre önskningar skulle få ,vad skulle jag önska mig då?
om detta mig skulle hända.. skulle hela världen vända..
jag skulle önska att alla krig tog slut.. att alla oskyldiga fångar släpptes ut..men min tredje önskan vet jag ej..
..........jo jag skulle naturligtvis vilja träffa DIG......rodnar...

flåt..men jag är så betagen av ditt vackra /sexiga yttre så jag inser nu att en kyss är ett vackert knep som naturen skapat för att hejda ord när de blir överflödiga ju.....:-))

puss på hela dej...

kram//henrik

Det roliga är att jag inte svarade så då tog
han bort mig som vän, haha.
Älska facebook.

Kommentarer
Postat av: N

hahaha.. vissa människor alltså!! skakar på huvet hahaha..

2008-12-02 @ 20:23:39
URL: http://neoh.blogg.se/
Postat av: Gladast på gotland

Hahahah! Finns det så sköna personer.?! Sannerligen ett antal fina raggningsrepliker han fick in där :)



Finns mycket man kan lära av den här killen !



Made my day ! :P

2008-12-02 @ 23:36:12
Postat av: Anonym

HAHA! Men du är ju söt Linda!

2008-12-03 @ 17:05:07
URL: http://karolinalyngstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0