Hemhemhemhem

Jag har ont i magen av hemlängtan nu. Så som jag längtar hem just nu har jag inte gjort sen vår första kväll här i Oslo. Jag längtar så sinnesjukt mycket efter att få krama om min familj, träffa släkt och vänner.
Jag längtar efter att bege mig ut med resten av familjen i vår skog och leta efter den perfekta julgranen, pynta den. Äta mysfrukost med familjen varje morgon.
Vakna på julaftonsmorgon för att gå ner med mina syskon och öppna första julklappen vid "lilltomten" och sedan mysa oss genom hela dagen. Se Kalle Anka med släkten, och bara njuta. Tända ljus, julmusik, skratt, tjaffs ja allt det vill jag ha nu.
Jag längtar något så fruktansvärt och jag vill att min familj ska ringa mig nu.

fyra dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0