Jul

Nej nu ska jag sluta tjata om mina sovvanor de blir inte bättre så jag får helt enekelt leva med det även om jag inte mår bra av det. För egentligen, hur många bryr sig om mina sovvanor? Precis. Så nu är det slutpratat om det (iaf för den här gången).

Jobbet har ringt mig fem gånger och jag är lite orolig vad det var för jag börjar väl ändå 3 och inte tidigt i morse?!
Nej jag ska slå en pling dit, sen ska jag ringa min familj eftersom de vägrar ringa mig. Sen jag flyttade hit har vi pratat i tele nästan varje dag, det känns bra tycker jag. Men min syster är riktigt dålig på att ringa.

Idag är det min nästsista dag på jobbet innan jag åker hem för jag är ledig på fredag och ska ägna hela dagen åt att packa sen på kvällen ska vi ut och äta något gott.

Om en vecka är det julafton och jag har inte handlat en enda julklapp ännu, och jag känner mig faktiskt inte stressad.

Kommentarer
Postat av: n

inte heller handlat nå julklappar än :P men är inte heller stressad, ^^ ska på stan med syskonen och inhandla det mest snart ^^ är det inte underbart med julen? :D puss

2008-12-17 @ 17:52:42
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0