Måndag

Ja det var lite segt att gå upp i morse efter vår kväll igår, men men. Efter jobbet så gick jag och Nina på stan en sväng istället för att gå hem för det var nämligen visning på vår lägenhet idag. Så det blev underkläder åt mig och knästrumpor till Nina, efter den lilla shoppingturen begav vi oss ut och äntligen snöade det! Det var så sjukt fint så jag kopplade bort allt som hade med trafik och göra.

Nu är Nina och Em ute för att ta ut pengar medans jag sitter här och letar lägenheter för fullt, utan någon vidare framgång. Jag hittade ett sjukt bra rum på Karl Johan men det var för svenska föreningen och s-j-ä-l-v-k-l-a-r-t  är det 20 årsgräns, det suger! Ja sen är det nog ite så många som bara vill hyra ut i en månad (januari) men jag får inte ge upp..

Nu kom mina tjejer hem så vi ska laga lite mat!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0