one day

Jag var nära på att svimma när jag såg alla mina saker i gareroben som skulle ner i mina resväskor. Jag förstår inte hur jag tänkte när jag flyttade hit och absolut inte hur jag har tänkt med shoppingen här?
Jag har iaf packat nu, eller tryckt ner en hel del och som tur var har jag en stooor ikea påse med massa saker som ska till Frida som jag kan lämna här i Oslo. Så i morgonkväll ska jag beställa en taxi som kan ta min säng, och mina grejer som blir kvar här, och lämna allt hos Frida.

Lägenheten vi var och såg på var över vår förväntan! Den var jätte stor och vi får tom var sitt rum, det är ett stort kök, fint badrum, och det är på första våningen, den är underbar! VI MÅSTE HA DEN! Jag är näst intill kär skulle man kunna säga. Tyvärr får vi inte reda på förens på lördag eller söndag om vi får den eller inte, och vi som har noll tålamod kan knappt bärga oss.
Om vi nu får lägenheten ska Frida flytta dit själv till den 1a sen kommer jag den andra på kvällen, men Frida åker till sydafrika den 21a jan så hon åker hem den 14 eller 15e jan så jag kommer ha hela lägenheten för mig själv halva januari. Hur ska jag klara av att bo själv? Jag kan inte vara ensam, jag är beroende av andra, det kommer inte funka.
Jag ska övertala min syster att inte bara hälsa på utan att flytta in hos mig halva januari och "vara sjuk" från skolan. Det vore toppen.

I morgon är det vår sista dag här i Oslo sen kommer jag hem. Jag längtar !

Kommentarer
Postat av: Malin

hahah ja det skulle verkligen vara toppen!:P

2008-12-20 @ 18:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0